SPORTY SUNDAY!



Hii Girlss! Had a sporty Sunday this weekend. I first went out for a coffee date with three friends, some quality time was needed! :p We went to 'The Tea Lab' in Rotterdam. A cute little place which serves more than 30 kinds of tea! They also serve special tea's like beauty tea or skinny tea. After I first went to my little sisters handball game and after that to my dads football game, where I found out I always knew I should play footbal! Just kidding :P. It was a cloudy day but not that cold, so I just wore a black jeans with a black sweater and a denim jacket combined with my vans and look a like Chanel boy-bag. I'm off to my class now, hope you all have a nice Monday! XOXO

Hii Girlss! Ik heb een hele sportieve zondag gehad dit weekend haha! Allereerst had ik 's ochtends een coffee date met 3 vriendinnen, een beetje quality time was namelijk hoognodig! :P We zijn wat wezen drinken bij 'The Tea Lab' in Rotterdam. Een leuk klein cafeetje dat meer dan 30 soorten thee serveert! Ook serveren ze special tea's zoals: Beauty tea en Skinny tea. Na gezellig een tijdje gezeten te hebben met mijn vriendinnen en veel gekletst te hebben! haha, ben ik gaan kijken bij de handbal wedstrijd van mijn zusje en daarna bij de voetbal wedstrijd van mijn vader. Hier kwam ik er achter dat ik altijd al wist dat ik eigenlijk zou moeten voetballen in plaats van handballen haha! Just kidding :P. Het was een bewolkte dag maar niet echt koud, dus ik droeg een simpele zwarte broek met een zwarte trui en een denim jack gecombineerd met mijn vans en een look a like Chanel boy-bag. Ik heb nu zo college, ughh. Hoop dat jullie allemaal een fijne maandag hebben! XOXO



Reacties