LA BABY!




Hii Guys!, First of all what a nice weather! Love it! This week is full of school exams for me. So I have spent my monday doing school stuff while sunbathing :p. I shooted this outfit because of the jacket, It's my new favorite! haha. I just love the back of it. LA is definitely a place I want to visit in the future! Got it during sale at a little boutique in my town. Now i'm off doing school stuff again :(.
Have a nice evening! XOXO

Hii Guys!!, Allereerst wat een lekker weer! Hou er van! Ik heb deze week tentamenweek dus ben veel met school bezig.. Dus ik heb maandag lekker in de zon geleerd :p. Ik heb foto's van deze outfit gemaakt vanwege het jasje. Het is mijn nieuwe favoriet! haha. Ik vind de achterkant heel erg leuk. LA is zeker weten een stad die ik graag in de toekomst nog een keer bezoek! Ik heb dit jasje gekocht tijdens de sale in een kleine boutique bij mij in de stad. Ik ga nu weer verder met leren voor mijn tentamens.. 
Have a nice evening! XOXO


<a href="https://www.bloglovin.com/blog/18819757/?claim=jenabc8zuzm">Follow my blog with Bloglovin</a>

Reacties